Tisdags tema

Tisdagsteman 2012
En kul idé där man får ett nytt tema och en ny utmaning varje tisdag.
Mer om

Tisdagstema Vecka 29 har fotoutmaningen Jag önskar…

Motala ström, Industrilandskapet i Norrköping.

Ja, den här sommaren önskar jag mig  sol och vackert väder.

6 responses to “Tisdags tema

  1. Ja det är inte helt fel med riktigt badväder, hoppas din önskan blir uppfylld..

  2. Det önskar vi oss nog lite till mans. Du kommer säkert att få njuta av sol och värme.

  3. Skjønner sol er mangelvare, ikke bare i Sør-Norge. Krysser fingrene for at det snart bedrer seg, dette elendige sommerværet vi har hatt til nå!

  4. Vi håller tummarna för att din önskning slår in 🙂

  5. Vi önskar det samma…

  6. Själv nöjer jag mig med vackert väder, det behöver inte vara sol. Bara det inte regnar hela dagarna så finns det mycket att göra utomhus när man är ledig.